Ковальову Олександру Володимировичу

прож. 61001, м. Харків,

пл. Повстання буд.1, кв. 115

Шановний Олександре Володимировичу!

На Ваш інформаційний запит, що надійшов 19.10.2011 року №361, адміністрація спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей з вадами розумового розвитку № 2 м. Харкова повідомляє.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Інформація, що Вами запитується, у школі-інтернаті є не за всіма пунктами запросу. Закон не зобов’язує суб’єкта владних повноважень на запит особи здійснювати будь-які аналітичні звіти, виконувати порівняльні таблиці та ін. Тому школа-інтернат надає інформацію в такому вигляді:

1. Запланований розподіл бюджетних коштів помісячно на закупівлю продуктів харчування на 2011 рік в т.ч.:

№ з/п

Місяці

Сума в грн.

1

Січень

52 772

2

Лютий

77 000

3

Березень

60 000

4

Квітень

80 000

5

Травень

75 000

6

Червень

7

Липень

8

Серпень

5 300

9

Вересень

85 000

10

Жовтень

90 000

11

Листопад

115 000

12

Грудень

85 078

Всього за 2011 рік:

725 150

2. Запланований розподіл бюджетних коштів за договорами на поставку продуктів харчування на 2011 рік згідно ДК 016-97 (зі змінами) в т.ч.:

№ п/п

Загальне найменування предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі в грн.

1

01.11.2. Культури овочеві

40 862,50

2

01.12.1. Овочі свіжі

33 587,10

3

01.13.2. Фрукти, ягоди, та горіхи

52 710,00

4

01.13.4 Прянощі

440,00

5

01.24.2. Яйця птиць

21 000,00

6

01.25.2. Продукція тварин інша

1 400,40

7

14.40.1 Сіль

600,00

8

15.11.1. М`ясо свіже та заморожене

74 200,00

9

15.12.1. М`ясо та харчові субпродукти свійської птиці

50 400,00

10

15.13.1. М`ясопродукти

29 027,00

11

15.20.1. Продукція рибна

53 320,00

12

15.32.1 Соки фруктові

17 084,09

13

15.33.1 Продукти готові та консерви овочеві

23 196,00

14

15.33.2 Продукти готові та консерви плодові

21 500,00

15

15.42.1 Олії та жири очищенні

1 665,00

16

15.51.1. Молоко рідке та вершки

54 432,00

17

15.51.3. Масло (з коровячого молока)

69 300,00

18

15.51.4. Сир сичужний та кисломолочний

73 530,00

19

15.51.5. Продукти молочні інші

23 598,00

20

15.61.2. Борошно зернових та овочевих культур

1 800,00

21

15.61.3. Крупи

5 595,00

22

15.61.4 Рис обрушений

1 512,00

23

15.81.1 Вироби хлібобулочні, тістечка та здобні хлібобулочні вироби

42 020,91

24

15.82.1. Вироби сухарні, печиво та здобні хлібобулочні вироби довгострокового зберігання

4 950,00

25

15.84.1. Какао

3 430,00

26

15.84.2. Шоколад та вироби кондитерсь цукрові

19 120,00

27

15.85.1. Вироби макаронні

1 625,00

28

15.86.1. Кава та чай

3 150,00

29

15.89.1. Продукти харчові різні

95,00

Всього по КЕКВ 1133:

725 150,00

3. Інформація про облік гривневого еквіваленту цін за один кілограм (літр) за одиницю продукції на всі продукти харчування, що закуповуються в закладі щомісячно немає.

4. Інформація про облік гривневого еквіваленту цін на всі продукти харчування, що закуповуються в закладі немає.

5. Укладання договорів на постачання продуктів харчування планується у 2012 році у січні та квітні місяці.

6. Основними критеріями при укладанні договорів на постачання продуктів харчування є не тільки ціна, а документальне підтвердження якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини і супутніх матеріалів згідно ст. 5 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» а саме:

1. декларація про відповідність на кожну партію

2. сертифікат відповідності чи свідоцтво про визначення відповідності

3. висновок санітарно-епідеміологічної експертизи

3 свідоцтво про державну реєстрацію

4. гігієнічний сертифікат на кожну партію

5. ветеринарна довідка на кожну партію

6. ветеринарне свідоцтво на кожну партію

7. ветеринарний сертифікат на кожну партію

8. санітарний паспорт на водія

9. санітарний паспорт на автотранспорт

10. довідка про дезинфекційну обробку машини

11. графік поставки

12. навантажувально-розвантажувальні роботи у комору закладу здійснюються постачальником за власні кошти.

13. час доставки.

7. У 2011 році в школу-інтернат №2 поставляли продукти харчування такі постачальники: ФО-П «Самойлова О.І.», ТОВ «Торгівельний дім «Дінас», ТОВ «Малятко», ФО-П «Жабкін В.О.», ФО-П «Губін І.І.», ФО-П «Пермінов І.В.», ФО-П «Манович Т.О.».

Директор Л.О. Мельнікова

Кiлькiсть переглядiв: 229